Pakketkeuze:
Kies het hostingpakket wat het beste bij uw wensen past. Voor eenvoudige (WordPress) websites hebben wij het ‘Small’ pakket ontwikkeld. Wanneer u meer e-mail gebruikers, een webshop en/of veel data heeft, kunt u kiezen voor ‘Medium’ of ‘Large’. Natuurlijk staan wij u graag bij met persoonlijk advies. Onze medewerkers staan voor u klaar via 055 – 577 2890.
Small
- Dagelijkse back-up bestanden
- 1 GB opslag
- Mailbox: 1x 1GB
- Database: 1x
- Database back-up: 1x per dag
- Datatraffic: onbeperkt (fair use)
- Varnish cache: optioneel
Medium
- Dagelijkse back-up bestanden
- 3 GB opslag
- Mailboxen: 3x 1GB
- Databases: 3x
- Database back-up: 4x per dag
- Datatraffic: onbeperkt (fair use)
- Varnish cache: optioneel
Large
- Dagelijkse back-up bestanden
- 5 GB opslag
- Mailboxen: 5x 1GB
- Databases: 5x
- Database back-up: 1x per uur
- Datatraffic: onbeperkt (fair use)
- Varnish cache: optioneel
Wilt u meer weten over Hosting Standby?
Met hosting van Computel Standby bent u verzekerd van kwalitatief hoogwaardige hosting met de nieuwste versies van PHP en MySQL. Dit betekent dat u, naast custom-made websites ook de meeste OpenSource CMS-pakketten moeiteloos bij ons kunt onderbrengen. Denk hierbij aan de open Source-CMS’en van Drupal, Joomla, WordPress en Magento.
Hosting met alle benodigde aandacht
Webhosting pakketten van verschillende partijen laten zich vaak lastig vergelijken. Prijs en pakketgrootte zijn de eerste criteria die naast elkaar worden gelegd, wij leggen u graag uit waarmee Computel zich onderscheidt van veel andere aanbieders:
Bij onze hostingpakketten praten wij over shared hosting. Zoals de naam al doet vermoeden, maak je samen met anderen gebruik van één server. Dat betekent concreet dat jij er hinder van ondervind als andere websites op de server drukker worden, of erger nog, als deze slecht gebouwd zijn. Wij monitoren dag en nacht de performance van onze shared servers, zodat de snelheid gewaarborgd blijft.
Computel maakt voor de shared hosting gebruik van eigen dedicated servers (fabrikant Dell). Dat heeft voor onze klanten een aantal voordelen. Voor specifieke toepassingen, zoals bijvoorbeeld Magento webwinkels, wordt een aparte server ingericht met specifieke Magento instellingen. Wanneer dit nodig is, kunnen wij snel capaciteit bijschakelen.
Naast deze oplossingen doen we er natuurlijk ook alles aan om problemen te voorkomen. Dit doen wij met ons vaste team van medewerkers. Al onze servers zijn uitgevoerd met dubbele componenten, dataopslag over meerdere schijven en een 4 uur support SLA van Dell. Zo hebben wij de vervangende hardware altijd binnen 4 uur in het datacenter. In de tussentijd is uw website natuurlijk al lang weer online.
Ook verzorgen wij de dagelijkse back-up van uw website, waarbij we een retentieperiode van 14 dagen hanteren. De back-ups worden buiten het datacenter bewaard in een brandwerende data safe.
Wij hebben onze helpdesk zo ingericht, dat wij altijd snel de telefoon opnemen. Door één van onze medewerkers wordt u te woord gestaan en bij helpdesk vragen wordt u direct doorverbonden met een specialist met kennis van zaken. Vanzelfsprekend zijn al onze nummers bereikbaar tegen lokaal tarief!
Voor noodsituaties zijn wij ook buiten kantoortijden en in het weekend bereikbaar.
Naast de bereikbaarheid via telefoon of via e-mail, kunt u ook bij ons langskomen. Om eens kennis te maken, voor een bezoek aan ons datacenter of gewoon voor een vraag. Laat het graag even weten wanneer u langskomt, dan maken we tijd vrij!